woensdag 10 juni 2015

Hungry Birds...

Hier ben ik weer...


Deze pagina maakte ik voor de challenge op scrapbook challenges. Het is de bedoeling dat je aan de hand van deze sketch een layout maakt om kans te maken in hun uitdaging...

Dit is wat ik ervan gemaakt heb...
Het papier dat ik gebruikt heb is al redelijk oud dus kan ik je ook niet vertellen van welk merk het is. De witte 3D figuurtjes zijn gemaakt van lichtgewicht klei (zelfgemaakt) en de stempels die ik gebruikt heb zijn van Kaisercraft. Al de rest lag al een tijdje in mijn voorraad dus denk ik niet dat deze nog verkrijgbaar zijn. Maar ik ben zeker dat je als je zoekt wel soortgelijke dingen kunt vinden op het internet.
Met mini diamantjes heb ik 2 van de krullen nagegaan, wat naar mijn mening een leuk effect geeft... Voor de rest heb ik naar mijn mening goed de sketch gevolgd... Oke er zijn een paar aanpassingen in mijn layout naar gelang deze sketch, maar ik ben zeer tevreden over het resultaat.
Wie zoekt die vind zeggen ze altijd.

Moesten er nog vragen zijn zal ik ze met veel plezier beantwoorden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten