donderdag 28 mei 2015

Down By the Sea

Hoi Bloggers,

De laatste tijd merk ik dat ik meer met Scrapbooking bezig ben dan kaartjes... Ik ben er echt verslaafd aan geworden maar het is moeilijker om zo'n grote pagina te fotograferen dan een klein kaartje...
Ik heb toch mijn best gedaan voor jullie en heb ze samengevoegd tot een leuke collage.


Ik heb de layout gemaakt aan de hand van een schets, deze schets heb ik niet zelf ontworpen, maar gedowload op de site van inspired blueprints. Als ik vaker zo'n soort pagina's zal posten zal je merken dat ik vaak met zulke schetsen werk. Ik vind dat deze schetsen een mooie variatie brengen in mijn albums. Dit is de schets die ik nu gebruikt heb:


De meeste Versieringen heb ik uitgesneden met mijn Silhouette cameo (Roer, zeesterren, reddingsband en de titel) De wereldbol is een stempel van de 1ste Shimelle Collectie. Het achtergrondpapier dat ik gebruikt heb is van Panduro uit de "Country Escape" collectie. De fotocamera links is een stempel van Kaisercraft en al het andere materiaal is gewoon uit eigen voorraad.

Met deze dubbele pagina zou ik graag meedoen aan een challenge op:

scrapbook challenges.com

De opdracht was een fotocamera te gebruiken op je pagina, hier zijn er zelfs 2 dus missie geslaagd. Hihi... Nu nog hopen dat ik kan winnen. wie duimt er mee???

Moest je nog vragen hebben dan stel je ze maar.

ps.:Als je op de gekleurde tekst klikt word je doorgelinkt naar de vermelde site.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten