donderdag 21 augustus 2014

Strawberry Magnolia Boxcard

Hoi Bloggers,

Hier ben ik weer met weer een nieuwe kaart. Dit soort kaart had ik zelf nog nooit gemaakt maar ik wilde het wel al een tijdje proberen. Ik haalde het idee uit een you-tube filmpje en heb de afmetingen aan de hand van de enveloppe waar ik hem in wilde steken uitgerekend... Eind deze maand zou ik ook graag een dag naar een hobbybeurs gaan, deze hobbybeurs doet ook een wedstrijd waarbij de beste inzendingen zullen worden beloond met vrijkaarten voor de beurs of een hobbypakket t.w.v. € 25,00. Ze vragen hierin om een kaart te maken met Washi-tape.

Daar ik toen ook net een nieuwe levering van magnolia stempels binnen had wilde ik deze hierbij ook graag bij gebruiken! Dit is het resultaat:

De kaart ziet er uit als een doosje, maar door dat het geen bodem heeft kun je hem makkelijk plat duwen en in een enveloppe steken en opsturen naar wie je maar wil. De stempels die ik gebruikt heb zijn zoals ik al vermeld had merendeel van Magnolia ink. Het meisje met het rode aardbeien pakje aan komt uit de "Animal of the year" Collectie 2014 en heet "Summer Strawberry Tilda" De sappige aardbeitjes zijn uit de "Pink Lemonade" Collectie ook uit 2014. Deze zijn een deel van de "Pink Fruits". De rest van de stempels buiten het etiketje komen van "de Boekenvoordeel." Het etiketje met de tekst erin zijn rubberstempels van "Nikole Verkooien" Het inkleuren deed ik met een combinatie van Copic en flexmarkers. Dit zijn de markers die ik gebruikt heb:

  • Rood: 
    Flex: R445;
    Copic: R46; R14; R000;
  • Groen:
    Flex: Y724; Y334; Y635;
  • Huid:
    Copic: E11; E02; E000;
    • Schaduwen: E15;
    • Wangen: R20;
  • Haar: 
    Copic: E18; E15; E11;
  • Blauw:
    Flex: C847; B237;
    Copic: B000
De witte "pareltjes" zijn Liquide pearls" en de achtergronden zijn telkens weer gemaakt met Washi tape. Het gras is een "Doohickey" (stans) van magnolia.

Tot zo ver dit kaartje, Het was een beetje puzzelen omdat het de eerste keer was dat ik deze kaart maakte maar ik hou van een uitdaging en had dus meer dan genoeg plezier bij het maken ervan. Ik hoop dat jullie het mooi vinden en dat ik kans maak op de mooie prijs die er mee te winnen valt...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten