maandag 11 augustus 2014

Buzzzing summery card

Hoi Bloggers,

Hier ben ik weer met een nieuwe kaart,
Het is zomer en met de nieuwe stempels van Magnolia Ink "Pink Lemonade" in huis kriebelde het om een leuk en zonnig kaartje te maken... Het zijn echt zo'n mooie stempels, onmogelijk om ze niet te gebruiken!

Dit is het dus geworden... De stempel die ik gebruikt heb heet "Summer Buzz Tilda" uit de voorgenoemde collectie.
Het inkleuren heb ik weer gedaan met een combinatie van Copic en Flexmarkers.
Om de kleuren te kiezen ging eigenlijk vanzelf, als ik aan bijtjes en zomer denk, denk ik aan goud geel, oranje... Toen ik met die kleuren in mijn hoofd door mijn papier voorraad ging kwam daar ook nog rood en beige bij. Hier en daar wat glitterlijm maakt het plaatje compleet.
De honingraat in de achtergrond heb ik gemaakt door embossingpasta te mengen met gele plakkaatverf, dan met een palletje heb ik deze met een stencil aangebracht op het achtergrond papier.
De 5 hoekjes heb ik uitgestanst met mijn cuttlebug en de bijtjes zijn geponst. De bloemen heb ik in 2 boeketjes samen gezet op de kaart in een schuine lijn met de bijtjes er rond alsof ze er naar toe vliegen. Ik heb ze zo bij elkaar geplaatst om een evenwicht te bewaren, zodat de kaart niet te zwaar zou ogen.

Ik had veel plezier met het maken van deze kaart en word vrolijk door er alleen maar naar te kijken. Moesten er nog vragen zijn, stel ze dan gerust.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten