donderdag 17 juli 2014

Recyclage van oude kaartjes en paaskaart

Hoi Bloggers,

Vandaag een nieuwe kaart van mijn hand en een oplossing voor de oude kerst - en verjaardags-, ... kaartjes die ons gezonden waren en zich opstapelden.

Aangezien ik zelf kaartjes maak en ik telkens heel blij ben als ik zelf een kaartje ontvang, heb ik het altijd moeilijk om ze weg te gooien. Het gevolg na jaren is dat het zich enorm opstapelt. Nu heb ik voor een groot deel van deze stapel een oplossing gevonden.


Ik heb al de platte kaartjes op maat geknipt zodat het nu Project Life kaartjes zijn die ik kan gebruiken bij mijn scrapbook-pagina's en/of Projectlife mapjes. Die waar dit niet bij ging heb ik dingen uit geknipt die ik mooi vond zodat ik deze op mijn eigen kaarten kan gebruiken. Dat is ook wat ik gedaan heb bij het kaartje dat ik hieronder ga tonen...


Met deze kaart zou ik graag meedoen aan de challenge bij:


Het gestempelde tafereeltje had ik al een tijdje geleden ingekleurd met mijn Copic en Flexmarkers, maar ik had er toen nog geen kaart mee gemaakt. Bij deze heb ik dat dan wel gedaan. De stempels die ik hiervoor gebruikt heb zijn allemaal van "Magnolia ink": "Tilda Holding Egg Basket" de bloemetjes in de achtergrond zijn van de "Lost and Found" Collectie (exacte naam van de bloemetjes ken ik niet, sorry) net als het het konijn met de mooie gouden kroon met de toepasselijke naam: "Bunny price" Het gras heb ik er zelf bij getekend. Het zonnebloemen tafereel in de achtergrond is afkomstig uit het recyclageproject waar ik het eerder in deze post over had. Ik heb al de randen beïnkt met "-Broken China- Distress Ink van Tim Holtz en Ranger." Het papier komt van "de Boekenvoordeel" en de embellishments uit eigen voorraad. De "Fijne Dag" tekst heb ik kunnen maken met een prikpatroon van "Marianne design" genaamd "Eline's teksten borduren." (EL8514) De "Happy Easter" is een die-cut van "Me to You."

Ik hoop dat jullie het weer interessant en mooi vonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten