maandag 30 juni 2014

Forever Frends Easter Card

Hoi Bloggers,

Nu is het al wel heel lang geleden dat ik hier wat gepost heb, maar dat wil niet zeggen dat ik stil gezeten heb. Ik heb alleen jammer genoeg niet de kans gehad om hier wat te posten, ik zal in de komende weken proberen om dat wat in te halen...

We gaan van start met een kaartje dat ik voor mijn schoonmoeder gemaakt heb op haar vraag en met een stempel-set die zij me gegeven heeft.

De kaart is zoals jullie kunnen zien gemaakt in Eazel-vorm.
Ik heb zo goed als al de stempels uit de set gebruikt om een leuk landschapje te vormen.

Zo maak je het landschapje: 

  • Eerst  stempelde je elke stempel apart op een rest papier en knipt deze zo exact mogelijk uit;
  • Met deze figuurtjes kun je dan puzzelen hoe je alles op je projectje wil stempelen. 
  • Eens je dit bepaald hebt, gebruik je de figuurtjes als masker en stempel je eerst wat achteraan ligt en neemt zo telkens 1 figuurtje meer weg tot je heel je landschapje gemaakt hebt.
  • nu nog alleen het landschapje inkleuren. 
Dit deed ik met zowel mijn Copic- als mijn Flex- markers.
De glitter en pareltjes rondom heb ik met extra dik Clear embossingpoeder er letterlijk ingesmolten door middel van mijn heat gun aan de onderkant van het papier te bewegen. (opgepast met je vingers)
De met gouden glitter besprenkelde hexagons onderaan heb ik met een embossingpasta gemaakt door deze over een stencil te smeren en dan het stencil weg te halen. als je dan voor de pasta droog is de glitter erover strooit, blijft deze mooi plakken. de pasta droogt hard.
De bloemenrand is met een borderpunch van Martha Steward en al het papier is uit eigen voorraad.

Ik hoop dat jullie het mooi vinden en zal in 1 van de komende dagen hier weer zijn met nog een kaartje uit mijn hand...
Laat me gerust weten wat jullie van dit kaartje vinden door een berichtje achter te laten hier op mijn blog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten