woensdag 29 januari 2014

Thank You kaart voor mijn Hubby...

Hoi bloggers,

Hier weer een kaart dat ik onlangs gemaakt heb met 2 van de stempels van Magnolia ink.

Deze maand zijn mijn man en ik 4 jaar samen, we zijn nog altijd heel gelukkig samen en mijn man is echt de grootste schat die er is. Ik wilde hem met dit kaartje dan ook bedanken voor alles dat hij voor me doet en laten weten wat hij voor me betekent.

Hier gaan we...

Dit is het dus geworden,
Ik heb zoals je ziet met veel bloemetjes en embellishments gewerkt, ik vind het mooi als een kaart of eender welk ander van mijn projecten veel verschillende texturen heeft.
Ik heb ook redelijk veel met blauw gewerkt met blauw aangezien dat de favoriete kleur is van mijn ventje.
Voor de rest nog groen en bruin en een beetje rood/roze aangezien dit met dat hartje in mijn ogen onvermijdelijk is en mooi paste.
De papieren bloemetjes komen uit de boekenvoordeel, de blaadjes zijn een stans van Olba en de andere bloemetjes zijn zelfgemaakte bloemetjes uit lichtgewicht klei. Deze heb ik dan beïnkt met Distress inkt. De glitters die je ziet is glitterlijm. de Polkadots in de achtergrond zijn gemaakt met reliëfpasta dat ik over een polkadot sjabloon gesmeerd heb. De stempels die ik gebruikte zijn van Magnolia ink, (Lost and found 2014 "Tildas With Spring Heart" en Bon Voyage 2010 "Suitcase With Sign") Deze heb ik gemaskerd gestempeld op aquarelpapier en dan met mijn Aquamarkers van Letraset en wat Distress inkt ingekleurd. Daar deze beiden op waterbasis zijn zijn deze goed te combineren. Daarna heb ik op bepaalde plaatsen nog wat Glossy Accents aangebracht voor wat extra glans en reliëf. De randen zijn ook weer beïnkt met Distress inkt.

De binnenkant heb ik ook versierd maar aangezien de tekst nogal persoonlijk is ga ik die hier niet tonen.

Zo dat was het, moesten er vragen zijn stel ze dan gerust.
Dan rest me nu nog enkel iedereen nog veel knutselpret te wensen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten