maandag 21 oktober 2013

Ronde Kerstkaart Magnolia Winter Wonderland Ski Tilda

Hoi Bloggers

Hier weer een kaartje van mij.
Gebaseerd op 4 wedstrijden:

Ook ben ik sinds kort lid van de Magnolia Ink Stampclub en heb ik onlangs de 1ste levering thuis geleverd gekregen ... hierin zaten maar liefst 11 stempels van de nieuwe 'Winterwonderland Collectie." 
Zoals verwacht jeukten mijn handen om ze in gebruik te nemen en dat heb ik met deze kaart al met 1 ervan gedaan...

Dit is dus de kaart geworden, De 1ste challenge op mijn lijstje wilde een speciale vorm van kaart, dus heb ik met mijn Silhouette de kaartbasis gemaakt, een ronde Eazel-kaart. De hoofdkleuren die ik heb gebruikt zijn grijs en paars. Op de bovenste Cirkel heb ik een in 2 geknipte doily geplakt en het samen laten komen achter een zilveren lint. Door dat lint heb ik noch eens een paars geruit lint geregen, maar om de een of andere reden lijkt dat lint hier roze.
De Magnolia die ik gebruikt heb is: Winter Wonderland In the Snow Ski Tilda, haar heb ik ingekleurd met mijn Copic en Flexmarkers. Ik heb in de achtergrond verschillende Joy stansen gebruikt en sneeuwvlok ponsen. De sneeuw waar Tilda in zit is weer een pasta die je over het plaatje kan smeren en dan bewerken om het er nog echter uit te laten zien.
Hier zie je de details van de onderste cirkel. (die waar de bovenste op rust) hier heb ik een paars-wit koordje op gekleefd en daar binnen met dik clear embossingpoeder en glitters en paarse pareltjes versierd. hier binnen heb ik een mooi design papiertje geplakt met een brad op zodat de bovenste cirkel hier achter kan blijven haken. De tekst heb ik met zwarte inkt gestempeld en dan met silver snow embossingpoeder wat extra bling gegeven. Hier nog een zilveren sneeuwvlokje bij en de kaart was af.

Zo, dat was het dan weer, hope you like it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten