zondag 10 maart 2013

Eindelijk eens een wedstrijd gewonnen! Jippie!!!

Hoi bloggers,

Op 18 februari heb ik via facebook een mooi hobbypakket gewonnen van de Boekenvoordeel.
Ik sprong bijna een gat in de lucht, zo blij was ik! Ik kon het jammer genoeg pas de 23ste gaan halen.
Daarna hebben we het hier zo druk gehad en heb ik door omstandigheden al een hele tijd niet meer kunnen knutselen... Zeer moeilijk als je een knutselverslaafde bent, haha!
Nu eindelijk, al een hele tijd later. Heb ik eindelijk mijn project (met het gewonnen- en andere materialen, grotendeels allemaal van bij Boekenvoordeel) kunnen afwerken...

Dit is het hele pakket... Zit veel in he! Ik was echt in mijn nopjes! Allemaal materiaal wat ik zeer goed kan gebruiken.

Dit is de voorkant, het is een boekkaart/ kader geworden, volledig in het thema van verjaardag... zoals ik al zei is of was zo goed als alles ook het papier etc verkrijgbaar in de Boekenvoordeel. De stempel heb ik ingekleurd met mijn Copicmarkers, die kun je daar jammer genoeg niet verkrijgen... Ze hebben er wel de Aquamarkers-variant. De mosaic op de achtergrond heb ik gemaakt met restjes papier dat ik in kleine stukjes geknipt heb, daarna is dan alles vastgekleefd en geglazuurd met Modge - Podge.

Dit is de binnenkant en dus ook het echte kader gedeelte... Als je opzij goed kijkt, kan je zien dat het net lijkt alsof het een boek is. Het binnenste kaartje rechts, met het bloemetjesmotief kan je er uit trekken en een foto op kleven, op die manier kan degene die dit krijgt het nog volledig personaliseren en gebruiken.  Links zie je een Etiketje waar je een boodschap op kan schrijven, dit zit gewoon achter het taartmotief-papier geschoven. Dit vormt dus eigenlijk een vakje waar je allerhande leuke boodschapjes etc. achter kunt bewaren...

Hier zie je nog eens een Close-up van de Cupcake stempel...
Dat was het dan weer, Ik ben er zoals jullie al wel gemerkt zullen hebben SUPER blij mee!
Laat me zeker weten wat jullie van het resultaat vinden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten