maandag 11 februari 2013

Valentijn Banner...

Hoi iedereen,

Wie mij op Facebook volgt, zal al wel gelezen hebben dat ik vandaag mijn Valentijnsdag-project afgewerkt heb. Het is een "Banner oftewel wimpel" uit karton en papier geworden. Ik had dit in het laatste Magnolia-Ink* Magazine gezien, en wilde dit ook zelf eens in mijn eigen stijl uitproberen...

 Hier is hij dan: Heb deze keer veel verschillende merken door elkaar gebruikt... het karton waar alles op bevestigd werd, is van een cornflakes doos die ik op maat gesneden heb en later met vloeibare lijm en dun papier bekleed zodat je een gerimpeld effect bekomt. Dan met een roze beïnkte spons en later ook met een bruine gekleurd, dan gaatjes gemaakt en die verstevigd met zo van die metalen ringetjes... (ik kom even niet op de juiste benaming, sorry) Voor de stevigheid heb ik ook een met papier omgeven metaaldraad gebruikt om alles aan elkaar te bevestigen en op te hangen.
Dit is het bovenste deel van de banner, het oud koppeltje is een afbeelding van "Mo-Manning". Die kleurde ik net als al mijn stempel-afbeeldingen met Copic-markers en Flex-markers. Het gehaakte witte lapje wat je in de rechterbovenhoek ziet heeft mijn moeder voor me gemaakt. (nogmaals bedankt mama) Al de bloemetjes en ook de fibers (zowel het bovenste en onderste deel) komen van bij de Boekenvoordeel. Het schattige Cupidootje vond ik op het internet.

Het oude koppeltje van Mo Manning: is dit niet prachtig! Dat is toch wat iedereen in de liefde uiteindelijk wilt bereiken, niet?

Recipe for Love... Deze tekst haalde ik ook uit het laatste Magnolia magazine, vond het zo mooi!

Het aller schattigste Cupidootje ooit... Wat je als je goed zoekt op het internet allemaal maar kunt vinden!

Het onderste gedeelte van de banner... de houten letters kocht ik bij de Pippoos en de vorm waar ze op kleven, de stans daarvoor en het doily hart komen van bij de Boekenvoordeel. Het Victoriaanse koppel op het doily hart komt weer van het internet. 

Edwin with Tie van Magnolia, net als Ken voor Barbie ;-)

Is dit geen romantisch plaatje... Zo sprookjesachtig he :-)
 Dit was het dan, heb er redelijk wat tijd en moeite in gestoken en ben zelf heel tevreden met het resultaat. Het is ook goed stevig, ik zie het dus niet snel stuk gaan.

Laat me gerust weten wat jullie ervan vinden en moesten er vragen zijn, kan je me ze altijd stellen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten