dinsdag 5 februari 2013

Kalender...

Vandaag post ik even iets anders dan mijn eeuwige kaartjes...

Ik maak elk jaar op de pc een kalender maar heb nooit iets om het aan vast te hangen...
Dit jaar kwam daar verandering in. Ik heb een soort bord gemaakt waar ik hem stevig op kan bevestigen. En elk jaar weer veranderen. Gepast voor elk seizoen...

Dit is hem dan, gemaakt uit een groot stuk stevig karton en bekleed met zilver Cadeaupapier. Dan 12x12" papier als basis en nog groter gemaakt met papier dat ik er seizoensgebonden mooi bij vond passen. Alles dan samen laten komen door er aan de randen "Tim Holtz Vintage Photo"  te inkten. Dan een mooi A4 papier in het midden met zowel lijm als brads bevestigd en er een papierhouder door gestoken en vast geniet (hierop is de kalender bevestigd...). 4 seizoensgebonden afbeeldingen gekleurd, die vond ik op het internet.

Bovenkant: Met een leuke stans bruin papier uitgesneden en dan met clear inkt en embossingpoeder reliĆ«f gegeven. Ik gaf het ook wat glans met "Perfect Pearls" maar dat zie je jammer genoeg niet. Langs de zijkanten sneed ik er dan een gleufje in waar later het kanten lint door geregen werd. De houten letters die je erop ziet zijn bevestigd met gluedots. De Embelishments zijn uit eigen voorraad. en vastgemaakt met een lijmpistool. 

Onderaan

Lente

Zomer

Herfst

Winter

Nog eens een zicht van de Kalender vanuit een andere hoek. 
De fonts die ik voor de kalender zelf gebruikte kun je GRATIS downloaden bij: 1001 freefonts

Dat was het dan weer, moesten er nog vragen zijn, dan stel je ze gerust...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten