dinsdag 9 oktober 2012

Verjaardagskaartje (Eazelkaart) voor mijn moeder

Hoi iedereen,

Hier ben ik weer met een nieuw kaartje, deze keer 1 wat ik gemaakt had voor mijn moeder haar verjaardag vorige zondag.
Ze noemt me altijd muis als koosnaampje dus toen ik deze digi zag vond ik hem perfect!

Heb er een schuine Eazel kaart van gemaakt, het ronde stukje kant dat je links-boven ziet heeft mijn moeder zelf gehaakt en wilde het dus echt erop verwerken. Achter het tekstje heb ik een kompresje gekleeft. De stans die ik gebruikte voor achter de muis is van Marianne Design en de muis kleurde ik in met mijn Copic markers. De ronde tekststempel is van Nicole Verkooien.

een close-up van de muis.
Dat was dan het kaartje...


2 opmerkingen:

  1. Dank u meid,
    Zoals je weet heeft de kaart een ere-plaats hier. Ik kijk er vaak naar.
    Love you, muisje

    BeantwoordenVerwijderen