maandag 22 oktober 2012

Kerstboomkaart

Hoi allemaal,

Zoals belooft ben ik hier vandaag met het nieuwe kerstboomkaartje.
Het is er 1 dat je als je dat zou willen ook in je boom kunt hangen net als mijn andere kerstbalkaart trouwens. Ik ben eens benieuwd wat jullie ervan vinden?

Het groen papier is zelfklevend en heb ik tussen een Cuttlebugfolder door mijn Cuttlebug gehaald. Hier en daar met clear inkt en wit embossingpoeder en glitter wat sneeuwvlokjes gestempeld. en dan op 2 verschillende soorten restjes papier wat lampjes gestempeld, embost, uitgeknipt en met een lijmkussentje in de kerstboom bevestigd. De ronde tekst is met goud geĆ«mbost en bewerkt met pefect pearls om het een mooie glans te geven. de muis komt weer van deariedolls en heb ik met mijn Copics ingekleurd. dan nog een ijzerdraad parelslinger bevestigd met gluedots.Dan nog een lint door de top om de kaart op te hangen en... Klaar...

close-up van de kaart. Oh ja, de kleine pareltjes die je hier en daar ziet zijn liquide pearls. 
Dat was het dan weer.
Stay tuned tot mijn volgende post.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten