dinsdag 25 september 2012

Iris-fold kaart

Hoi iedereen,

Vandaag heb ik nog eens lekker geknutseld, maar kan het resultaat nog niet tonen want de persoon voor wie ik de kaart gemaakt heb komt regelmatig eens kijken op deze blog. Zou ze het hier zien dan is de verassing eraf wanneer ik de kaart aan haar geef he... Daarom laat ik jullie dus gewoon een andere kaart zien wat ik dit jaar maakte voor een andere jarige...

Voor de achtergrond heb ik de Iris-fold techniek gebruikt (als je even op internet zoekt vind je heel veel uitleg over hoe je dit moet doen...) Daarboven een Magnoliatje met een stapel cadeautjes ingekleurd met de eeuwige Aquamarkers. en de rest zien jullie wel he :-) 

Dit is het bovenaanzicht van de kaart

De binnenkant van de kaart... Had deze kaart gemaakt voor mijn schoonvader.

Dat was 't dan weer. Heel simpel kaartje, maar vond het toch erg mooi en in het Iris-folden kruipt toch wat werk maar het ziet er zo mooi uit.

Groetjes Daisy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten