woensdag 19 september 2012

2de vaderdagkaart 2012

Hoi iedereen,

zoals beloofd is hier het andere vaderdag kaartje dat ik dit jaar gemaakt heb...
Mijn grootvader tekende als ik kind was steeds een cowboy op mijn gips als ik er weer eens in geslaagd was iets te breken... Daarom vond ik 't toepasselijk om voor hem een cowboykaart te maken met de figuurtjes van... Hoe raad je het... Magnolia :-D

het gras is gewoon een strip papier dat ik dicht bij elkaar ingeknipt en gefronst heb, wat glitterlijm erbij... en je hebt gras... het designpapier haalde ik van 't internet en de pons, het kant, de brads en de bloemetjes zijn denk ik weer van kars. (ik hou die merken niet zo bij, maar 't meeste is van kars :-D) Het "tekstbord" haalde ik van het internet en vond ik er wel mooi bij passen.

de tekst is een clear stamp die ik verknipt heb om 3 aparte woorden te krijgen zodat ik ze kon schikken hoe ik ze op mijn kaart wilde hebben. De paddenstoelen haalde ik van 't internet. De geschreven tekst vond ik in een boekje wat ik hier liggen had met allemaal leuke spreuken in.

Ik heb alles weer ingekleurd met mijn Aquamarkers van Letraset, Deze keer heb ik ook mijn waterverf potloden erbij gebruikt.
Zo, dat was het dan alweer en tot de volgende keer.

Groetjes
Daisy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten