donderdag 20 september 2012

Kleine wonder kaart

Hoi hoi,

Heb eens door mijn foto's van door mij zelfgemaakt kaartjes gekeken en wilde vandaag deze met jullie delen...

Het is een baby kaart gemaakt voor vrienden die we al een hele tijd kennen via mijn moeder, waarvan hun dochter pas een dochtertje gekregen heeft...

de pomponnetjes heb ik van een lint geknipt en met hotglue vastgelijmd het papier is van een paperpad waar ik allemaal verschillende strookjes uit geknipt heb, die samen op een stukje papier gelijmd en dan afgewerkt met de naaimachine zodat het lijkt alsof het een soort patchwork is. Het babyengeltje is weer van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Aquamarkers van Letraset. de wolkjes heb ik gemaakt met een geschubd papiertje (dezelfde techniek als mijn piloot vaderdagkaart) de tekst-stempel is van Nicole Verkooien, deze zijn echt heel leuk om mee te werken! en heb uit 2 soorten papier een gekarteld rondje gestanst voor achter de tekst-stempel, dit geeft dan een bloemachtig-effect. 

Hier heb ik weer papier van kars gebruikt en een vlinderstikkertje en lint uit mijn voorraad. De afbeelding is een digi die ik afhaalde van het internet(ik heb een leuke site gevonden met allemaal links naar gratis knutsel-hebbedingetjes...)  en weer inkleurde met mijn eeuwige Aquamarkers. Het schrijf-gedeelte is gewoon een wit papiertje dat ik uit-gestanst heb en beïnkt...

Groetjes Daisy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten