maandag 17 september 2012

Schoentjes

Hoi Bloggers,

 Onlangs vond ik via The Paper Boutique een link naar een tutorial over hoe je een paar leuke schoentjes kon maken dit heb ik dan zelf ook eens geprobeerd, dit is het resultaat: 

Het luipaard-print papier heb ik ooit ergens via internet gevonden, ik weet niet meer juist waar...
het lint en de bloemetjes zijn denk ik van kars...
deze maakte ik voor een vrouw waarvan ik wist dat ze zoals vele andere vrouwen vast ook gek was van schoenen...

De tekststempel is weer van Nicole Verkooien, die heb ik in brons met embossingpoeder en een heattool geëmbost... 
Ik was zelf wel redelijk blij van het resultaat, wat vinden jullie?
Moest je dit zelf ook willen proberen, ik heb de links vanboven in dit bericht verwerkt...

Groetjes
Daisy
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten