dinsdag 18 september 2012

Vaderdagkaart voor schoonvader

Hoi bloggers,

Hier ben ik weer met een kaartje, deze keer is het er 1 van vorige vaderdag voor mijn schoonvader.
Ik heb er toen 2 gemaakt, die voor mijn grootvader zal ik dan morgen posten...

Mijn schoonvader heeft vroeger zoals je aan de kaart ziet iets met vliegtuigen gedaan, (wat precies ga ik niet zeggen om privacy redenen...)  daarom vond ik 't leuk om dit daarin te verwerken.

het mannetje is van Magnolia (het vliegtuigje denk ik ook...) de tekstjes en het gezinnetje linksonder haalde ik van het internet. het papier en de bloemetjes is gewoon uit mijn voorraad, de wolkjes heb ik gemaakt met een geschubd papiertje en blauwe stempelinkt op een sponsje. de stansen en pons zijn van Kars... Het inkleuren gebeurde zoals gewoonlijk met mijn Aquamarkers van Letraset...

Zo dat was het kaartje voor vandaag, geef gerust jullie mening...

Groetjes Daisy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten